Efter en længere pause…

14 01 2008

Ja, julepausen på bloggen blev lidt længere end først forventet. 3-døgns-casen fremprovokerede en total fobi for computertastaturer og skriftlige fremstillinger over sms-niveau, så det er ikke blevet til så mange indlæg. Men siden de kendte nu er begyndt at skrive på bloggen igen, må jeg jo se at spænde hjelmen og lade fingrene danse over tastaturet igen 🙂

I første omgang blir det til et nyt tema – selvom det sikkert vil skuffe Henrik, måtte jeg altså ha noget mindre julet og mere lyst…

Nu er det jo snart for sent at begynde at skrive om nytårsforsætter, året der gik osv, så i stedet kommer her en top5 over 2008 foreløbig:

  1. Fantastisk nytårsferie i Hvide Sande med hyggelige mennesker, flot vejr og go mad
  2. Ny cd med Kirk Franklin, som er vendt tilbage i virkelig lækker stil (bedst som jeg ellers var ved at opgive ham)
  3. Et blik på kalenderen vidner allerede om mange hyggelige stunder med venner og familie – både vel overståede og planlagte
  4. 2008 tegner til at blive året, hvor jeg bliver færdig som cand.mag. og én gang for alle slipper væk fra eksamensstress, SU og asbest-befængte undervisningslokaler på KUA
  5. Der er stadig 353 (eller 52 – hvordan er det nu med skudår?) dage tilbage, som kan rumme alt fra ultrapinlige bommerter til fantastiske, mindeværdige succesoplevelser.

Godt nytår! 🙂

Handlinger

Information

6 responses

14 01 2008
Henrik Stidsen

Velkommen tilbage 🙂 Var jo lige ved at tro du helt havde droppet bloggen.

Bare rolig, skuffelsen er til at overskue, du har jo valgt et godt tema – selvom jeg syns teksten ligner et citat i en email pga. striben i venstre side.

Er det kun mig der glæder mig til at høre om de ultrapinlige bommerter? 🙂 😉

14 01 2008
louisems

Ja, jeg var også lige ved at overveje, om jeg var løbet tør for inspiration…
Ja, jeg er enig i, at det ser lidt spøjst ud med den dér stribe, men ellers syns jeg faktisk, temaet fungerer ok…
Hehe, der ska nok komme bommerter i rigt mål!! 🙂

15 01 2008
Linealis

Hvide Sande? Har du fået børstet sandet ud af tænderne?

15 01 2008
louisems

Næsten – der hænger stadig lidt ved mine løbesko 🙂

18 01 2008
Maltesen

Velkommen tilbage til landet og velkommen tilbage til bloggen 🙂 – vores alle sammens stavedame har været savnet 🙂

18 01 2008
louisems

Ih tak 🙂 jeg syns nu generelt, der er lidt stille i blogland for tiden… Er det januars grå kedsomhed, der spreder sig?

Skriv et svar

